رشد 47 درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین 1403

رشد 47 درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین 1403

گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال 1403 با تدوام شیب افزایشی در ماه های اخیر به رقم یک میلیون و 600 هزار تن رسید.

 به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی از گمرک جمهوری اسلامی ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در این مدت از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام شد.

طبق این گزارش در فروردین ماه 1403، 486 هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، 377 هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و 203 هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 47 درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین 1403" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 47 درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین 1403"، کلیک کنید.