دیدگاه «اسنودن» درباره علت حادثه امروز در لبنان

به گزارش  اتاق زندگانی به نقل از اتاق زندگانی، «ادوارد اسنودن» کارمند افشاگر سابق آژانس امنیت ملی و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا امروز سه شنبه دیدگاه خود را در ارتباط با حادثه جمعی امروز در لبنان مطرح کرد.

دیدگاه «اسنودن» درباره علت حادثه امروز در لبنان

کارمند افشاگر سابق آژانس امنیت ملی و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در این ارتباط نوشت: از اطلاعات به دست آمده در مورد پیجرهای منجر شده در لبنان به نظر می رسد بیشتر احتمال مواد منفجره کار گذاشته شده در آنان هست تا هک.

«ادوارد اسنودن» ادامه داد: چرا؟ صدمات مداوم و بسیار جدی؛ همچنین اگر باطری ها بیش از حد داغ و منفجر شوند، آتش سوزی های کوچک و خسارت کمتری از آنان انتظار می رود.

گفته می شود در این رخداد دستگاه های ارتباطی نیروهای حزب الله لبنان (پیجرها) منفجر شده است.

همزمان وزارت بهداشت لبنان از بیمارستان ها خواست که در حال آماده باش کامل برای موارد اورژانسی باشند.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدگاه «اسنودن» درباره علت حادثه امروز در لبنان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدگاه «اسنودن» درباره علت حادثه امروز در لبنان"، کلیک کنید.