دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد + فیلم

دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد فیلم

دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد + فیلم

رییس قوه قضاییه در در جمع خبرنگاران حاضر در یادمان محل شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس گفت: جرم سرداران سلیمانی و ابومهدی المهندس چه بود که اینگونه به شهادت رسیدند و قطعه قطعه شدند؟

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ حجت الاسلام محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه که صبح امروز به عراق سفر کرد؛ با حضور در یادمان محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس رو در روی خبرنگاران ایستاد و گفت: سرداران عزیز سلیمانی و المهندس و همراهان و همرزمان آنها برای مبارزه با تروریسم و دفاع از اسلام؛ کشور و ملت های مظلوم به شهادت رسیدند؛ آنها عمر خود را در راه مبارزه با مستکبرین و خدمت به مردم و کشور صرف کردند و امروز نزد خداوند متعال زنده هستند و روزی می خورند. 

وی افزود:  جرم سرداران سلیمانی و ابومهدی المهندس چه بود که اینگونه به شهادت رسیدند و قطعه قطعه شدند؟ از خداوند متعال توفیق خدمت به اسلام  و مسلمین و ایستادن مقابل مستکبرین را طلب می کنم.

در ادامه بخشی از این مصاحبه را تماشا کنید: 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد + فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار رییس قوه قضاییه از یادمان سردار قاسم سلیمانی در بغداد + فیلم"، کلیک کنید.