دل مردم از فساد خون است

دل مردم از فساد خون است
آفتاب نیوز :

روزنامه همشهری در سرمقاله امروز خود به نقل از منصور حقیقت پور نوشت که دل مردم از فساد خون است.

به گزارش همشهری؛ او نوشت: با توجه به جو سیاسی کشور در ایام انتخابات و کلید خوردن مناظرات انتخاباتی؛ مسایلی وجود دارد که لازم است مورد توجه نامزد های ریاست جمهوری قرار گیرد. این موضوعات مهم باید در برنامه های مناظراتی بیان شده و به شکل صحیح برای مردم تبیین شود و شایبه ای باقی نگذارد. نخستین مسیله این است که متصدی بعدی قوه مجریه باید «صداقت» را پیشه اصلی خود سازد و این امر را از همین مناظرات شروع کند.

نکته بعدی که نیاز است نامزد ها آن را برای مردم شفاف کرده و سپس درصورت پیروزی آن را در دولت خود پیگیری کنند؛ مبارزه اصولی و حساب شده با فساد است.

 امروزه مردم از فساد دل خون هستند و همین امر برخی از آنان را ناامید کرده است. داشتن عزم جدی و برنامه اصولی است که امکان مبارزه و ریشه کن کردن فساد را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دل مردم از فساد خون است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دل مردم از فساد خون است"، کلیک کنید.