دستگیری عامل ربودن کودک 3 ساله در پارک شهر+ فیلم – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

دستگیری عامل ربودن کودک 3 ساله در پارک شهر+ فیلم - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اتاق زندگانی؛ ساعت 6 بعد از ظهر جمعه 8 تیر امسال؛ مرد جوانی به همراه فرزندانش راهی پارک شهر شدند. پسر 3 ساله و نیمه که به همراه برادر دوقلویش در پارک مشغول سرسره بازی بود به طرز مشکوکی ناپدید شدند.

کارآگاهان ادارهازدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند و در نخستین گام آنها به بازبینی دوربین های مداربسته پارک پرداختند.

امروز 27 تیرماه سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از کشف و دستگیری آدم ربای کودک3 و نیم ساله خبر داد و گفت: عاملان این آدم ربایی کهک مادر و دختر بودند ادعا می کردند که به کودک وابسته شدند و چون پدر و مادر او را پیدا نکردند کودک را با خود می برند و تا این مدت در منزل نگه می داشتند که با کمک همسایگان و اطلاع دادن به پلیس کشف و دستگیر می شوند.

وی به شهروندان توصیه کرد: اگر مورد مشکوکی در رفت آمدها؛ یا در همسایگان می بینند حتماً به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری عامل ربودن کودک 3 ساله در پارک شهر+ فیلم – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی, فیلم و سریال، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری عامل ربودن کودک 3 ساله در پارک شهر+ فیلم – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.