دانش و تخصص در کنار شاخص های معنوی معنا پیدا می کند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

دانش و تخصص در کنار شاخص های معنوی معنا پیدا می کند - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی، حسن بابایی، در دیدار با کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد امام جعفر صادق (ع) گفت: این هفته و ولادت پیامبر اکرم پیام های زیادی برای ما دارد.

وی افزود: وحدت موجب استحکام و دوستی است و اگر وحدت را بتوانیم در تمام حوزه های زندگی وارد کنیم آثار و برکات فراوان آن را در زندگی شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: اینکه پیامبر عظیم الشان مان توانست در همان ابتدای امر وحدت را در بین مسلمانان ایجاد کند شخصیت متعالی خود پیامبر بود. رفتار و شخصیت پیامبر به گونه ای بود که با هر کس به خوبی رفتار می کرد و جایگاه خاصی برای خود تعیین نمی کرد.

وی تصریح کرد: امروز برای ما نیز حسن خلق با همکاران، ارباب رجوع باید سرلوحه کارمان باشد. از تفرقه، بی احترامی، غیبت و تهمت زنی باید پرهیز کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با قدردانی از عملکرد کارکنان استان اظهار کرد: خوشبختانه در این استان شاهد همدلی و یکدلی در بین کارکنان هستیم که خود مهم ترین عامل وحدت است.

وی با تأکید بر لزوم اخلاق مداری گفت: دانش و تخصص در کنار اخلاق و ایمان و شاخص های معنوی معنا پیدا می کند که یکی از نمودهای آن خدمت بهتر به مردم است معنا می یابد.

در این دیدار تعدادی از کارکنان به طرح سوال و ارائه نظرات پرداختند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با حضور در بخش های مختلف اداره، ضمن بررسی روند فعالیت ها، با مراجعان حاضر نیز دیدار و گفت وگو و درخواست های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانش و تخصص در کنار شاخص های معنوی معنا پیدا می کند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانش و تخصص در کنار شاخص های معنوی معنا پیدا می کند – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.