دامنه نوسان معاملات سهام تا اطلاع ثانوی در محدوده مثبت و منفی 2 درصد

دامنه نوسان معاملات سهام تا اطلاع ثانوی در محدوده مثبت و منفی 2 درصد

براساس اعلام سازمان بورس دامنه نوسان معاملات سهام تا اطلاع ثانوی در محدوده مثبت و منفی 2 درصد باقی می ماند.

به گزارش اتاق زندگانی؛ براساس اعلام سازمان بورس و ارواق بهادار؛ از امروز سوم شهریور ماه؛ به دنبال آخرین تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار؛ دامنه نوسان معاملات سهام و حق تقدم و صندوق های سرمایه گذاری تغییری نداشته و تا اطلاع ثانوی معاملات این بازار با دامنه مثبت و منفی دو درصد انجام می شود.

گفتنی است؛  به دنبال بررسی های انجام شده و دریافت نظرات فعالان بازار و نیز پیشنهاد فرابورس و بورس تهران؛  دامنه نوسان معاملات سهام از روز یک شنبه 14 مرداد ماه تا چهارشنبه 17 مرداد ماه به مثبت و منفی یک درصد و معاملات صندوق های سرمایه گذاری سهامی به مثبت و منفی دو درصد تغییر کرد و متعاقب آن دامنه نوسان معاملات بورس از روز شنبه (27 مرداد) تا پایان روز چهارشنبه ( 31 مرداد) به مثبت و منفی 2 درصد تغییر کرد.

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دامنه نوسان معاملات سهام تا اطلاع ثانوی در محدوده مثبت و منفی 2 درصد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دامنه نوسان معاملات سهام تا اطلاع ثانوی در محدوده مثبت و منفی 2 درصد"، کلیک کنید.