خواص خراطین برای بدن

شناخت عوارض محصولات مخصوصا روغن خراطین  دغدغه تمام افرادی است که مایلند از مزایای این محصول طبیعی استفاده کنند. اما آیا روغن خراطین عوارض دارد؟ و آیا عوارض روغن خراطین آنقدر جدی هست که به خاطرش از مزایای فوق‌العاده آن چشم‌پوشی کرد؟

خواص خراطین برای بدن

اگر می‌خواهید جواب این پرسش‌ها و سوالات دیگری در مورد روغن خراطین که احتمالاً دغدغه ذهنیتان است را پیدا کنید؛ بهتر است با ما همراه باشید.

روغن خراطین چیست؟

در بدن این کرم و البته روغن تهیه شده از آن عناصر مفیدی همچون  لینولییک اسید؛ هگزا دکالوییک اسید؛ امگا 6؛ امگا 3؛ ویتامین E و 18 نوع اسیدآمینه ضروری برای بدن وجود دارد. اما عنصری که بیشتر از دیگر عناصر در بدن این کرم مورد توجه قرار گرفته است؛ الانتیین می‌باشد. الانتیین نوعی پروتیین است که قابلیت حجم دادن به عضلات را دارد.

                                        خراطین چیست؟ + عطاری بالینسو

روغن خراطین چه کاربردی دارد؟

برای این روغن چند کاربرد مختلف تعریف می‌شود. این کاربردها عبارتند از:

حجم دادن به عضلات

کاربرد روغن خراطین همانطور که گفتیم بیشتر در حجم دادن به عضلات است. این روغن را می‌توان به منظور حجم‌دهی گونه؛ بزرگ کردن لب؛ بزرگ کردن سینه؛ بزرگ کردن باسن یا هر عضو موضعی دیگری از بدن و همچنین برای حجم دادن به اندام جنسی آقایان ( بزرگ و کلفت کننده آلت تناسلی ) مورد استفاده قرار داد. برای این کار باید روغن مورد نظر را به صورت روزانه بر روی اندام مورد نظر خود ماساژ دهید.

سفت کردن سینه

البته این خاصیت در هر اندامی که روغن تراپی خراطین بر روی آن انجام شود کاربرد دارد و خراطین قابلیت سفت و لیفت کردن کل اندام موضعی را دارد .  حجم قابل توجهی از انواع آمینو اسید و پروتیین که در این روغن وجود دارد؛ علاوه بر درشت و بزرگ کردن عضلات و اندام‌ها؛ سفت کننده اندام نیز میباشد . این کاربرد بیشتر به درد خانم‌هایی می‌خورد که در اثر بارداری؛ شیر دادن به نوزاد؛ کاهش وزن و سبک غلط زندگی سینه‌های شل و افتاده‌ای دارند. همچنین برای لیفت صورت ؛ رفع افتادگی صورت ؛ رفع شلی آلت تناسلی  و…  نیز کاربرد های عالی دارد .

برطرف کردن نشانه های پیری در پوست

الانتیین موجود در این روغن درست مانند یک پرکننده طبیعی عمل می‌کند. بنابراین ماساژ دادن با روغن طبیعی خراطین بر روی پوست صورت و به خصوص چین و چروک‌ها؛ می‌تواند نقش درمانی داشته باشد. میزان قابل توجه پروتیین موجود در این روغن نیز به پر شدن خط و خطوط روی پوست کمک می‌کند. این روغن همچنین درجوانسازی پوست و کلاژن سازی نیز اثر قابل توجهی دارد.

                   بهترین جوان کننده پوست

بهبود جریان گردش خون

این روغن در ماساژ درمانی کاربرد زیادی دارد. مواد معدنی و عناصر مفیدی که در این روغن موجود است؛ به خوبی از پس تغذیه سلول‌ها برآمده و موجب سلامت و تکثیر طبیعی آن‌ها می‌شود. از طرفی گردش جریان خون در ناحیه‌های تحت درمان با روغن خراطین اصل بهبود پیدا می‌کند. همین موضوع خود باعث می‌شود فعالیت‌های حیاتی سلول‌ها مانند سوخت و ساز در ناحیه مورد نظر سیر طبیعی داشته و منافع زیادی برای سلامتی و زیبایی در پی داشته باشد. افزایش جریان گردش خون با روغن خراطین ؛ کمک بسیار زیادی در رفع مشکلات مفصلی و درد های عضلانی نیز دارد.

برجسته و براق کردن اندام ورزشکاران

یکی از محصولات طبیعی مورد استفاده ورزشکاران که از آن برای برجسته و براق کردن عضلات خود استفاده می‌کنند؛ همین روغن استخراج شده از کرم خاکی قرمز ویژه وارداتی  یعنی روغن خراطین است. خوبی استفاده از این روغن برای اهداف زیبایی؛ طبیعی و بدون ضرر بودن آن است. روغن خراطین با افزایش خونرسانی موضعی به بافت ها و اندام ها و تغذیه موضعی اندام ؛ باعث رشد سریعتر و بیشتر اندام ورزشکاران می شود.

بهبود بعضی بیماری‌ها

این روغن در تسکین درد و التیام زخم کاربرد دارد. اولین کسانی که به خواص درمانی این روغن پی بردند؛ از آن به عنوان داروی التیام‌دهنده زخم استفاده می‌کردند. همچنین عوارض روماتیسم و بیماری‌های عفونی با استفاده از این روغن بهبود پیدا می‌کند. برای کاهش التهاب نیز می‌توانید از روغن کنجد کمک بگیرید.

            

آیا روغن خراطین عوارض دارد؟

این روغن در صورتیکه از یک عرضه‌کننده معتبر خریداری شود و خالص باشد؛ کوچکترین عارضه‌ای برای انواع پوست ندارد. البته این موضوع در مورد افرادی که به روغن‌های طبیعی و به خصوص روغن استخراج‌شده از کرم خاکی قرمز حساسیت ندارند؛ صحت دارد. عوارض این روغن برای افرادی با زمینه حساسیت پوستی و یا مزاج خیلی گرم ؛ می‌تواند با قرمز شدن پوست و خارش و سوزش همراه باشد. که البته جای نگرانی نیست و به راحتی با گذاشتن یک دستمال سرد روی موضع و استفاده از روغن های آّرسانی مثل بادام شیرین یا آرگان ؛ رفع می شود . بنابراین بهتر است قبل از استعمال این روغن از این موضوع اطمینان کسب کنید.

اما به طور کلی روغن خراطین اصل یک ماده طبیعی و بدون عارضه است که سرشار از عناصر و مواد معدنی مفید می‌باشد.

البته لازم است در این زمینه به چند نکته مهم توجه کنید:

  • قبل از استفاده از روغن خراطین و البته هر محصول زیبایی دیگری بهتر است با یک مشاور پوست و مو و کسی که در این زمینه تخصص دارد؛ مشورت کنید. چرا که ممکن است روغنی که بی‌ عارضه بودن آن ثابت شده است؛ به هر دلیلی با ویژگی‌های پوست و موی شما سازگار نباشد. به خصوص اگر از دسته افرادی هستید که پوست خیلی حساس و مستعد جوش و آکنه‌ دارید؛ ضروری است که قبل از استعمال این روغن بر روی اندام‌هایتان؛ از یک متخصص پوست و مو مشورت بگیرید.
  • برای شناسایی روغن خراطین خالص و اصل و اجتناب از خرید روغن خراطین تقلبی؛ باید به شناخت ویژگی‌های فیزیکی نمونه اصل این محصول تسلط داشته باشید. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به غلظت بالا؛ حالت روغنی و بوی تند و نامطبوع آن اشاره کرد. همچنین نمونه اصل این روغن به راحتی و خیلی فوری جذب پوست می‌شود.
  • برای اینکه مطمین شوید که به این روغن حساسیت ندارید؛ قبل از استفاده از آن بر روی اندام‌های حساس اقدامات زیر را انجام دهید:
  1. چند قطره از روغن را بر روی پوست ضخیم آرنج یا بازو بمالید.
  2. حداقل چهل و پنج دقیقه صبر کنید.
  3. در صورتیکه هیچگونه عارضه‌ای مشاهده نکردید؛ می‌توانید از این روغن طبیعی در اندام مورد نظر خود استفاده کنید.
  4. اما در صورت مشاهده علایمی مانند قرمز شدن پوست؛ التهاب؛ تاول؛ خارش و سوزش ؛ بهتر است قبل از مصرف ؛ با مشاورین عطاری آنلاین بالینسو مشورت کنید .

یک نکته مهم در مورد روغن‌تراپی با روغن خراطین

توجه داشته باشید  اثرگذاری این روغن تحت شرایطی ممکن است افزایش یا کاهش پیدا کند‌. از آنجاییکه این یک محصول طبیعی است؛ نسبت به محصولات شیمیایی اثربخشی آن به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. برای نتیجه گرفتن از هر درمان طبیعی که استعمال روغن خراطین نیز شامل آن می‌شود؛ باید یک برنامه روزانه داشته باشید. استفاده منظم و مستمر از این روغن می‌تواند تاثیر محسوسی بر روی حجم عضلات مختلف بدن شما داشته باشد.

بهترین روغن خراطین بازار

خراطین اصل از کجا بخرم؟

طبق تحقیقات ما و تجربه چند ساله ما در شناخت بازار و محصولات موجود در بازار ؛ پیشنهاد ویژه ما خرید از عطاری آنلاین بالینسو و محصول روغن خراطین و یا قویتر از آن ؛  ترکیب ویژه روغن خراطین و زالو میباشد. این محصول 100% خالص بوده و با استفاده از مواد اولیه اصل وارداتی و زیر نظر طبیبان طب سنتی تولید می شود . و مهمتر از آن بالای 95% مشتریان این فروشگاه از کیفیت محصولات و جوابدهی آن کاملا رضایت دارند و به نتیجه دلخواه رسیده اند . علاوه بر این ؛ فروشگاه بالینسو پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در 7 روز هفته دارد . که از طریق شماره موبایل زیر ؛ از طریق همه پیامرسانها با این مجموعه در ارتباط باشید .

 

                          ارتباط با عطاری آنلاین بالینسو

  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواص خراطین برای بدن" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواص خراطین برای بدن"، کلیک کنید.