جناب خان برای تلویزیون 205 میلیارد سود داشت

طبق داده های منتشر شده در سایت کدال؛ یکی از تاکسی های اینترنتی یک قرارداد 204.7 میلیارد تومانی را امضا کرده است که مربوط بهک برنامه تلویزیونی 100 قسمتی با حضور عروسک جناب خان است.

جناب خان برای تلویزیون 205 میلیارد سود داشت

آفتاب نیوز :

برمبنای داده های منتشرشده در سایت کدال؛ یکی از تاکسی های اینترنتی؛ در تاریخ 1403/4/2 یک قرارداد 204.7 میلیارد تومانی امضا کرده است. قراردادی که براساس داده های منتشرشده مربوط به تبلیغات یک برنامه تلویزیونی 100 قسمتی ا ست.

براساس این قرارداد 205 میلیاردی؛ این تاکسی اینترنتی اسپانسری این مجموعه 100 قسمتی را برعهده خواهد داشت. درمتن این قرارداد به عنوان و جزییات این برنامه تلویزیونی اشاره نشده است؛ اما آنطور که در قرارداد آمده این برنامه باحضور عروسک محبوب جناب خان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

سرگذشت 10 ساله این عروسک محبوب در تلویزیون با فراز و نشیب هایی همراه بوده است و به دلیل اختلاف بین مولف و تلویزیون؛ برای مدتی کوتاه؛ امکان حضور جناب خان در برنامه خندوانه نبود تا اینکه نهایتا صداوسیما حق مالکیت این عروسک را خرید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جناب خان برای تلویزیون 205 میلیارد سود داشت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جناب خان برای تلویزیون 205 میلیارد سود داشت"، کلیک کنید.