جدیدترین توییت وزیر فرهنگ در حوزه تیاتر

محمدمهدی اسماعیلی در تازه ترین توییت خود به موضوع نمایش صحنه ای ” و او جان من است”؛ اشاره کرد و نوشت: از اتفاقات مهم حوزه هنر تیاتر کشور؛ نمایش صحنه ای ” و او جان من است” که با موضوع واقعه مهم مباهله است.

جدیدترین توییت وزیر فرهنگ در حوزه تیاتر

به گزارش اتاق زندگانی؛ در متن توییت محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده است:

یکی از اتفاقات مهم حوزه هنر تیاتر کشور؛ نمایش صحنه ای ” و او جان من است” که با موضوع واقعه مهم مباهله است. خدای متعال را شاکریم که به ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توفیق چنین مهمی را با حضور عوامل حرفه ای و شناخته شده عنایت کرد.

از پیرغلام امام حسین علیه السلام؛ استاد علی انسانی؛ بابت پیشنهاد و اصرار بر اتمام این کار تشکر می کنم. این تیاتر هر شب تا 15 تیرماه در تالار وحدت به اجرا در می آید.

مجموعه های دینی و هیات های مذهبی؛ دانش آموزان و کانون های فرهنگی مساجد می توانند برای تهیه بلیط؛ با شرایط خاص؛ در همین جا شماره تماس خود را برای هماهنگی همکاران من اعلام و یا به شماره 09121254206 پیامک بدهند.

در این زمینه بیشتر بخوانید.

پایان خبر اتاق زندگانی
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جدیدترین توییت وزیر فرهنگ در حوزه تیاتر" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جدیدترین توییت وزیر فرهنگ در حوزه تیاتر"، کلیک کنید.