توضیح آموزش و پرورش درباره گزینش نومعلمان/ عکس پروفایل موجب عدم احراز صلاحیت می شود؟

توضیح آموزش و پرورش درباره گزینش نومعلمان/ عکس پروفایل موجب عدم احراز صلاحیت می شود؟

به گزارش اتاق زندگانی از اتاق زندگانی، روابط عمومی دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزات آموزش و پروش در پاسخ به پیگیری اتاق زندگانی درباره برخی مطالب منتشر شده درباره گزینش نومعلمان اعلام کرد: «مجموعه گزینش آموزش و پرورش درخصوص گزینش نومعلمان اعم از آزمون های استخدامی اخیر و یا گزینش دانشجومعلمان بر اساس مقررات و ضوابط حاکم بر این فرآیند انجام وظیفه می نماید و درخصوص افراد رد صلاحیت شده نیز در قانون، ظرفیت های متعددی از قبیل درخواست بررسی مجدد پرونده در مراحل سه گانه تجدیدنظر پیش بینی شده است و ضریب خطا و احتمال تضییع حقوق داوطلبان با این کار کاهش می یابد.

لازم به ذکر است عکس پروفایل به تنهایی موجب عدم احراز صلاحیت فرد نمی شود؛ این موارد با مذاکره و تبیین ضوابط و قوانین قابل اصلاح است ولی درهرصورت این ضعف نباید درکنار عدم احراز بندهای دیگری از ماده ۲  قانون گزینش مطرح باشد.

نگاه گزینش در جذب معلم رعایت قانون همراه با نگاه ارشادی و تبیینی است.»

همچنین دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش پیشتر نیز خبر «رد صلاحیت ۸۰۰۰ دانشجومعلم در گزینش آموزش و پرورش به خاطر عکس پروفایل» را تکذیب کرده بود.

٤٧٢٣٦

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیح آموزش و پرورش درباره گزینش نومعلمان/ عکس پروفایل موجب عدم احراز صلاحیت می شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیح آموزش و پرورش درباره گزینش نومعلمان/ عکس پروفایل موجب عدم احراز صلاحیت می شود؟"، کلیک کنید.