ترافیک سنگین در محور چالوس و هزار – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

ترافیک سنگین در محور چالوس و هزار - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت وگو با خبرنگار اتاق زندگانی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل شماره 13؛ حدفاصل تونل شماره 17 تا تونل شماره 18 و انتهای تونل البرز خبر داد.

وی افزود: در محورهای هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو؛ فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند ترافیک سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) خبر داد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا مهرشهر خبر داد و گفت: ترافیک سنگین به صورت مقطعی در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک است و همچنین در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن ترافیک سنگین است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترافیک سنگین در محور چالوس و هزار – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترافیک سنگین در محور چالوس و هزار – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.