بهره برداری از ساختمان فرهنگی دانشگاه آزاد البرز تا 6 ماه آینده

بهره برداری از ساختمان فرهنگی دانشگاه آزاد البرز تا 6 ماه آینده

ساختمان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در حالی امروز کلنگ زنی شد که این ساختمان تا 6 ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت؛ آیین کلنگ زنی ساختمان فرهنگی به همت کارگروه عمران و معماری شورای خیّرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با حضور حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و اعضای هییت رییسه این واحد دانشگاهی در ضلع شمالی ساختمان دانشکده فنی و هوش مصنوعی برگزار شد.

این ساختمان دارای کاربری فرهنگی در 6 طبقه به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع است که فضای نمایشگاهی؛ اتاق های کانون ها و تشکل های دانشجویی؛ کافه کتاب؛ سالن دفاعیه؛ دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی و دفاتر زیرمجموعه؛ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دفاتر زیرمجموعه آن و دفاتر بسیج های دانشجویی استادان و کارکنان را در خود جای خواهد داد.

بنای مذکور تا 6 ماه آینده به مرحله بهره برداری می رسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره برداری از ساختمان فرهنگی دانشگاه آزاد البرز تا 6 ماه آینده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره برداری از ساختمان فرهنگی دانشگاه آزاد البرز تا 6 ماه آینده"، کلیک کنید.