بهترین برند ریل ساچمه ای در ایران و جهان کدام است ؟

ریل‌ها نقش مهمی در کارکرد کلی کابینت‌ها و کشوها ایفا می‌کنند. بدون استفاده از ریل‌های مناسب امکان بیرون آوردن اقلام موجود در این محصولات وجود ندارد. این محصولات در ابعاد‌ اشکال و حتی مکانیزم‌های کاملاً متفاوت به تولید می‌رسند. در این بین ریل‌های ساچمه‌ای به‌علت حرکت روان‌تر خود نسبت به سایر گزینه‌ها محبوبیت بیشتری در بین مصرف‌کنندگان دارند. در اکثر کابینت‌های مدرن نیز از همین مدل به‌خصوص استفاده می‌شود. با انتخاب بهترین برند ریل ساچمه ای می‌توانید مطمئن باشید که محصول مدنظر شما چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت در سطح مناسبی قرار دارد.

بهترین برند ریل ساچمه ای در ایران و جهان کدام است ؟

برندهای تولیدکننده ریل ساچمه ای

این ریل شامل دو نوع ریل ساچمه ای دو تیکه و ریل ساچمه ای سه تیکه میباشد ساچمه ای سه تیکه نیز خود شامل دو نوع ساچمه ای سه تیکه پهن و ساچمه ای سه تیکه باریک است. برندهای تولیدکنندۀ این یراق به‌خصوص در تلاش هستند تا هر یک از موارد گفته‌شده را با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان خود ارائه کنند. محصولات برندهایی که در ادامه از آن‌ها نام می‌بریم کاملاً قابل‌اعتماد هستند.

پارس

شرکت تولید یراق‌آلات پارس درزمینۀ ساخت ریل‌های ساچمه‌ای نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این برند ایرانی توانسته است با انتخاب کارشناسان ماهر و همچنین دستگاه‌های فول اتوماتیک نیازهای کلی بخش عظیمی از کاربران را پاسخ دهد ریل‌های مناسبی را در اختیار ما بگذارد.  

فانتونی

اگر از جمله افرادی هستید که به گارانتی یک محصول اهمیت می‌دهید پیشنهاد می‌شود که از محصولات فاتنونی دیدن کنید. این شرکت اکثر ریل‌های ساچمه‌ای خود را با گارانتی پنج‌ساله ارائه می‌دهد تا مشتریان بتوانند در صورت وجود هرگونه مشکل آن‌ها را مرجوع کنند.

کینگ اسلاید

کینگ اسلاید به‌درستی به‌عنوان بهترین برند ریل ساچمه ای شناخته می‌شود. مقر اصلی این برند در کشور تایوان قرار دارد و برخی از کارخانه‌های آن در چین نیز مشغول به کار هستند. کینگ اسلاید دارای اکثر گواهینامه‌های بین‌المللی مربوط به استاندارد و کیفیت از جمله ایزو 14001 است موصولات این رند را میتوانید از مرکز فروش دستگیره درب تهران تهیه کنید .

آرت

ART یکی از مهم‌ترین برندهای چینی تولیدکنندۀ انواع یراق‌آلات‌ از جمله ریل ساچمه‌ای شناخته می‌شود. خصوصیت اصلی محصولات این برند قدرت بسیار زیاد آنان در تحمل وزن است. اگر قصد دارید در کابینت یا کمدهای خود اقلام سنگینی را نگهداری کنید‌ ریل‌های شرکت آرت قطعاً به کارتان می‌آيند.  

ناندل

ناندل یک هولدینگ بزرگ چینی است که به‌صورت ویژه در زمینۀ ساخت یراق‌آلات فعالیت می‌کند. محصولات این برند به‌دلیل برخورداری از طراحی متفاوت و هماهنگ با استانداردهای اروپایی جزو کالاهای لوکس نیز در نظر گرفته می‌شوند. ریل‌های ساچمه‌ای این برند در اندازه‌های بیست‌وپنج تا هشتاد سانتی‌‌متر قابل تهیه هستند که یک بازۀ بسیار مناسب است. 

Higold توسط دو کارآفرین چینی در سال 2004 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تا به امروز همواره سعی دارد تا رضایت کاربران خود را جلب کند. بخش عظیمی از محصولات این شرکت را آرام‌بندها تشکیل می‌دهند اما ریل‌های ساچمه‌ای هایگلد نیز به‌عنوان یک انتخاب مناسب قابل‌استفاده هستند. بیش از بیست سال سابقه نشان‌دهندۀ اعتبار هایگلد است و به همین دلیل از آن به‌عنوان بهترین برند ریل ساچمه ای یاد می‌کنند.

اچ تی ان

برند اچ تی ان پرشین اینترنشنال مربوط به شرکت آریا یراق صنعت است. کارخانۀ اصلی این مجموعه در شهرک صنعتی شمس‌آباد قرار دارد که در زمینۀ تولید یراق‌آلات فعالیت می‌کند. ریل‌های ساچمه‌ای این شرکت علاوه بر برطرف کردن نیاز داخلی به برخی از کشورهای خارجی نیز صادر می‌شوند زیرا در سطح بالایی از کیفیت قرار می‌گیرند. تقریباً تمامی محصولات این برند ضمانت هفت‌ساله دارند. 

بهسازان

به گفته سایت شفیق دات کام: «ریل های ساچمه ای از ورق آهن ساخته شده اند و تا  طول ۷۰ سانتیمتر هم قابلیت استفاده در کشو ها را دارند». شرکت بهسازان نیز به‌منظور تولید ریل‌های خود از چنین ورق‌هایی استفاده می‌کند. شایان ذکر است که این برند در حوزه ساخت قفل لولا و دستگیره نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. افرادی که بیشتر به محصولات ایرانی علاقه دارند می‌توانند به تهیۀ این ریل‌ها بپردازند.

یونی هوپر

اگر کمی با بازار یراق‌آلات آشنایی داشته باشید احتمالاً نام برند unihopper را بارها شنیده‌اید. این مجموعه نیز در ردۀ برندهای چینی قرار می‌گیرد که سابقۀ آن به سال 1998 برمی‌گردد. نکتۀ جالب آن است که محصولات تولیدشده توسط یونی هوپر در بیش از یکصد کشور مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ملونی

برند مجیک ملونی که بیشتر با نام ملونی در بازار داخلی شناخته می‌شود بهترین برند ریل ساچمه ای ایرانی است. این برند برای نخستین‌بار محصولات خود را در سال 1390 شمسی به بازار عرضه کرد. برخی از ریل‌های این برند دارای بدنۀ شیشه‌ای شفاف هستند البته قیمت آ‌ن‌ها نسبتاً زیاد است.  

سارو

برند ایرانی بعدی در این فهرست سارو نام دارد. عمده محصولات این شرکت را دستگیره‌های درب و پنجره شکل می‌دهند. ریل‌های ساچمه‌ای سارو در اندازه‌های استاندارد ساخته شده‌اند تا امکان به‌کارگیری آن‌ها در هر آشپزخانه‌ای وجود داشته باشد. ارائۀ محصولات مختلف  با قیمت مناسب باعث افزایش محبوبیت برند سارو شده است.

دی تی سی

دی تی سی آخرین برند معتبری است که قصد داریم از آن یاد کنیم. ریل‌های تاند فول فشاری ساخته‌شده توسط این شرکت بهترین محصول در نوع خود هستند. طراحی ریل‌های ساچمه‌ای برند آن‌قدر دقیق است که حتی در استفادۀ بلندمدت نیز روان بودن و نرمی خود را حفظ خواهند کرد.

سخن پایانی

ریل و تعویض فنر حلزونی دستگیره درب جزو مهم‌ترین یراق‌آلات برای کابینت و کمد به‌شمار می‌رود. امروزه اگرچه این محصولات در مدل‌های گوناگونی قابل خریداری هستند اما یک نمونۀ خاص از ریل‌ها همواره بیشترین محبوبیت را به خود اختصاص داده‌اند. «ریل ساچمه‌ای» به‌دلیل روان بودن و کیفیت بسیار خوب گزینه‌ای عالی برای تمامی کاربران است.

به‌منظور تهیۀ یک مدل مناسب از این محصولات لازم است به سراغ بهترین برند ریل ساچمه ای بروید. در حال حاضر امکان خریداری ریل‌های ساخته‌شده توسط شرکت‌های برتر برای شما عزیزان فراهم شده است تا بتوانید تنها با چند کلیک ساده آن‌ها را در اختیار داشته باشید. یراق دات کام همواره در این زمینه همراه کاربران گرامی خود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین برند ریل ساچمه ای در ایران و جهان کدام است ؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین برند ریل ساچمه ای در ایران و جهان کدام است ؟"، کلیک کنید.