بن گویر: اشغال غزه کافی نیست؛ تشویق فلسطینی ها به کوچ مهم تر است

بن گویر: اشغال غزه کافی نیست؛ تشویق فلسطینی ها به کوچ مهم تر است

به گزارش اتاق زندگانی به نقل از اتاق زندگانی؛ «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در گفت وگو با وب سایت عبری زبان «کیکار هشبات» درباره رویکرد خود برای آینده غزه مدعی شد؛ «اشغال کامل غزه و کنترل کامل اسراییل بر آن کافی نیست بلکه گام دیگری وجود دارد که مهمتر است و آن تشویق فلسطینی ها به کوچ داوطلبانه است.»

این چهره افراطی کابینه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه نیز دیوان کیفری بین المللی و دادستان آن را «یهودستیز» خواند و از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم خواست تا آنها را نادیده بگیرد.

همچنین او به تشدید جنگ علیه غزه تا «شکست سخت» جنبش حماس تاکید کرد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بن گویر: اشغال غزه کافی نیست؛ تشویق فلسطینی ها به کوچ مهم تر است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بن گویر: اشغال غزه کافی نیست؛ تشویق فلسطینی ها به کوچ مهم تر است"، کلیک کنید.