بایدن باز هم گاف داد

بایدن باز هم گاف داد

بایدن باز هم گاف داد

به گزارش اتاق زندگانی؛ جو بایدن؛ رییس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری ام.اس.ان.بی.سی گفت: ما اسامه بن لادن؛ رهبر سابق القاعده را شکار کردیم و از بین بردیم. اما در عین حال؛ نباید وارد اوکراین می شدیم! منظورم این است که ما نباید وارد عراق و افغانستان می شدیم.

ماریا زاخارووا؛ سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اما به این اظهارات بایدن واکنش نشان داده و آن را یک حقیقت دانسته است که نباید بیان می شد نهک گاف کلامی.

به گزارش اتاق زندگانی؛ سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته است: آنها می نویسند که بایدن اوکراین را با افغانستان اشتباه گرفته است. اما او اشتباه نکرده است. او دیگر نمی تواند آنچه را که همه می فهمند؛ کتمان کند؛ ایالات متحده به طرز وحشتناکی خود را با پروژه اوکراین رسوا کرده است.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بایدن باز هم گاف داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بایدن باز هم گاف داد"، کلیک کنید.