الگوی جوانان باید حضرت علی اکبر(ع) باشد/ لزوم تقویت روحیه فداکاری؛ ایثار؛ خلّاقیت در دانشجویان

الگوی جوانان باید حضرت علی اکبر(ع) باشد/ لزوم تقویت روحیه فداکاری؛ ایثار؛ خلّاقیت در دانشجویان

دبیر جشنواره تخصصی حضرت علی اکبر(ع) با تاکید بر اینکه الگوی جوانان باید حضرت علی اکبر(ع) باشد؛ بر ضرورت تقویت روحیه فداکاری؛ ایثار؛ خلّاقیت در دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ دومین نشست هم اندیشی و تبادل نظر در موضوعات فرهنگی جشنواره بین المللی شعر و مدیحه خوانی حضرت علی اکبر علیه السلام با حضور معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان یزد و دبیر تخصصی جشنواره در محل معاونت فرهنگی ارشاد اسلامی برگزار شد.

دبیر جشنواره تخصصی حضرت علی اکبر(ع) در این نشست اظهار کرد: به منظور شناسایی؛ معرفی الگو ها با هدف زمینه سازی ارزش های متعالی؛ روحیه فداکاری و ایثار؛ خلّاقیت؛ افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جشنواره بین المللی حضرت علی اکبر(ع) در دو بخش شعر و مدیحه خوانی بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود.

غلامعلی مدیح؛ حضرت علی اکبر (ع) را شبیه ترین فرد به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در اخلاق؛ سخن گفتن و قیافه ظاهری برشمرد و متذکر شد: تاسی به ایشان در تقویت ایمان؛ روحیه خودباوری و در ایجاد زمینه های مشارکت در عرصه های اجتماعی؛ اقتصادی؛ فرهنگی و الگوسازی برای نسل جوان مفید است.

نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه؛ محتوای جشنواره و طراحی پوستر و تبلیغات از دیگر مواردی بود که در این نشست با حسین دشتی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بحث و تبادل نظر شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الگوی جوانان باید حضرت علی اکبر(ع) باشد/ لزوم تقویت روحیه فداکاری؛ ایثار؛ خلّاقیت در دانشجویان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الگوی جوانان باید حضرت علی اکبر(ع) باشد/ لزوم تقویت روحیه فداکاری؛ ایثار؛ خلّاقیت در دانشجویان"، کلیک کنید.