اجرای عدالت و تکریم مراجعان در صدر برنامه های قوه قضاییه – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

اجرای عدالت و تکریم مراجعان در صدر برنامه های قوه قضاییه - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی؛ کاظم غریب آبادی؛ معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر, امروز چهارشنبه 20 تیرماه 1403 از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم و مراجعان به این واحد قضایی قرار گرفت.

وی در بازدید از این مجتمع و در نشستی مشترک با حضور سرپرست و جمعی از قضات این مجتمع اظهار داشت: کاهش ورودی پرونده ها و کاهش اطاله دادرسی و همچنین تکریم مراجعان به نظام قضایی از اهم اولویت های دستگاه قضایی می باشد.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه با بیان اینکه ارتقای اعتماد به عملکرد دستگاه قضایی موجب اعتلای دستگاه و جایگاه قاضی می شود و این میسر نمی شود؛ مگر با تداوم و تقویت خدمات رسانی به مردم در جهت اجرای عدالت؛ تاکید کرد: کار قضاوت کار بسیار مهمی است و قضات ثمره عملی این خدمت به مردم را می بینند و ماجور خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای عدالت و تکریم مراجعان در صدر برنامه های قوه قضاییه – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای عدالت و تکریم مراجعان در صدر برنامه های قوه قضاییه – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.