آموزشگاه محبوبه قاسمی در اصفهان

آموزشگاه محبوبه قاسمی در اصفهان

آموزشگاه محبوبه قاسمی در اصفهان؛ با بهره‌گیری از اساتید مجرب و حرفه‌ای؛ به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش آرایشگری در اصفهان شناخته می‌شود. این آموزشگاه دوره‌های متنوعی از جمله گریم و میکاپ حرفه‌ای؛ شینیون؛ رنگ و مش؛ کراتینه و خدمات پوست و ناخن را ارایه می‌دهد.

آموزشگاه محبوبه قاسمی در اصفهان

دوره‌های آموزشگاه محبوبه قاسمی در اصفهان

1. گریم و میکاپ حرفه‌ای: این دوره شامل آموزش تکنیک‌های گریم سینمایی و عروس؛ آرایش روز و شب؛ و استفاده از ابزارهای مختلف میکاپ است. ( آشنایی با انواع جام چهره و پوست‌ها؛ آماده‌سازی و پاکسازی پوست؛ آموزش انواع زیرسازهای پوست؛ آموزش انواع پوست؛ آموزش انواع سایه چشم ) 

2. آموزش شینیون در اصفهان : در این دوره؛ هنرجویان با انواع مدل‌های شینیون کلاسیک و مدرن؛ تکنیک‌های حجم‌دهی و استفاده از ابزارهای شینیون آشنا می‌شوند. (  آموزش تیوری و ژورنال خوانی؛  نقاط سر و تقسیم بندی روی سر؛  اصول و قوانین فرق کج و وسط؛  نقاط بسته شدن شینیون بالا و پایین سر و … ) 

3. رنگ و مش: این دوره شامل آموزش تکنیک‌های رنگ‌آمیزی مو؛ بالیاژ؛ آمبره و هایلایت می‌باشد. آشنایی کامل با مباحث رنگ شناسی؛ ( آموزش کاتالوگ خوانی رنگ ها و نحوه ترکیب کردن رنگ های اولیه و ثانویه؛ آشنایی با ابزارهای رنگ مو؛ آموزش رنگ گذاری به صورت تک مرحله ای و چند مرحله ای؛ آشنایی با شیوه صحیح رنگ گذاری ساقه و ریشه مو ) 

4. کراتینه: آموزش روش‌های کراتینه کردن مو برای صاف و براق کردن موها و معرفی محصولات مرتبط.

5. دوره آموزش کاشت ناخن در اصفهان: این دوره شامل آموزش مانیکور و پدیکور؛ کاشت ناخن؛ مراقبت‌های پوستی و درمان‌های زیبایی پوست است. (شناخت ساختمان ناخن؛ آموزش مانیکور و پدیکور خشک و خیس؛ اکسپرس مانیکور؛ اسمارت مانیکور؛ ژلیش ناخن طبیعی )

مزایای شرکت در دوره‌ها

  1. استقلال مالی و درآمدزایی: با یادگیری حرفه‌ای مهارت‌های آرایشگری؛ زنان می‌توانند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند و به استقلال مالی دست یابند.

  2. پیشرفت شغلی: آموزشگاه محبوبه قاسمی با ارایه مدرک معتبر؛ فرصت‌های شغلی بسیاری را برای هنرجویان خود فراهم می‌کند.

  3. محیط آموزشی حرفه‌ای: این آموزشگاه با محیطی دوستانه و تجهیزات مدرن؛ هنرجویان را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزشگاه محبوبه قاسمی در اصفهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزشگاه محبوبه قاسمی در اصفهان"، کلیک کنید.

‫3 دیدگاه ها