آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال چالوس

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با اتاق زندگانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها گفت: ترافیک محور چالوس در مسیر جنوب به شمال در محدوده «سیاه بیشه» سنگین است.

وی ادامه داد: همچنین تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه آزادراه های «تهران-شمال» و «قزوین ـرشت» (رفت و برگشت) گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه وضعیت ترافیکی آزادراه «قزوین ـکرج» در محدوده «مهرویلا» سنگین است درباره وضعیت جوی محورهای شمالی نیز توضیح داد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. 

وی گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و اردبیل گزارش شده است. 

پایان خبر اتاق زندگانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال چالوس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال چالوس"، کلیک کنید.