آتش در جنگل های بلوط چهارمحال و بختیاری شعله ور شد

آتش در جنگل های بلوط چهارمحال و بختیاری شعله ور شد
آفتاب نیوز :

یعقوب شکوهی روز جمعه افزود: آتش تاکنون 80 هکتار از جنگل های منطقه را دربرگرفته و با وجود اعزام گروه های مدیریت بحران از شهرستان های مختلف و همچنین کمک های مردمی هنوز موفق به مهار آتش نشده ایم. علت آتش سوزی نامعلوم است و در حال حاضر اولویت بر مهار و خاموشی آن است.

فرماندار اردل که در حال عزیمت به محل آتش سوزی بود؛ تصریح کرد: برای مهار زبانه های آتش به امکانات و تجهیزات بیشتری نیاز است و به مدیریت بحران اعلام نیاز شده است.

آتش سوزی از 2 بامداد روز پنجشنبه هشتم شهریور در 2 قسمت منطقه بلوط بلند منتهی الیه بخش میانکوه شهرستان اردل بعد از سد کارون 4 آغاز و بعد از ظهر همان روز مهار شد؛ اما از ساعت پنج صبح امروز دوباره شعله ور شد.

شهرستان اردل در 75 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

جنگل های بلوط بلند در مرز استان های چهارمحال و بختیاری و خوزستان واقع شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش در جنگل های بلوط چهارمحال و بختیاری شعله ور شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش در جنگل های بلوط چهارمحال و بختیاری شعله ور شد"، کلیک کنید.