مشخصات و خواص کرم لاکچری کوین مخصوص روز

به طور کلی، کرم روز لاکچری کوین دارای ویژگی هایی است که به بهبود و آرامش پوست، جوان سازی، تمیزی و حفاظت از پوست، کاهش چروک ها و افزایش لطافت آن کمک می کند. همچنین، درمان جوش ها، کنترل چربی و پیشگیری از خشکی و التهاب پوستی نیز بخشی از خواص این کرم هستند.

پوست صورت افراد در هر سنی، روزانه در معرض عوامل محیطی مختلف قرار دارد. با تشدید عوامل نامساعد محیطی و همچنین بالا رفتن سن ، شاهد بیشتر شدن کک و مک و چین و چروک در سطح پوست هستیم. وجود این چین و چروک ها برای افراد خوشایند نیست. خوشبختانه در فرمولاسیون محصولات جدید زیبایی و مراقبت از پوست، روی این موضوع تا حد بسیار زیادی مطالعه و محصولات مراقبتی موثری تولید شده است.

 مشخصات و خواص کرم لاکچری کوین مخصوص روز

کرم روزو آبرسان لاکچری کوین پوست شما را کاملا نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین ای ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تاثیر بسزایی دارد. این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست می شود.با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود.

دستورالعمل استفاده

پوست خود را با پاک کننده مناسب تمیز کنید.سپس یک لایه نازک از کرم روز لاکچری کوین را روی پوست تمیز برای یک دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب شود و هر روز این کار را انجام دهید.تغییرات آشکار را بعد از چهار هفته مشاهده خواهید کرد.توصیه می شود در زمان استفاده از کرم روز، بصورت مرتب از کرم شب لاکچری کوین هم استفاده گردد. توالی استفاده از این دو کرم در شب و روز تاثیر بسزایی در ترمیم و تامین مواد مغذی و سلامت پوست دارد.

تاثیر کرم روز لاکچری کوین چگونه است؟

کرم روز لاکچری کوین به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تاثیر بسزایی دارد. این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست میشود.

با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود. کرم های روز را بعد از شستشوی صورت در ابتدای صبح توصیه می شود که حتماً استفاده شود. همچنین کرم روز حاوی ضد آفتاب است.

تاثیر کرم شب لاکچری کوین چگونه است ؟

کرم شب لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تاثیر بسزایی دارد. این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می کند.  برخی ترکیبات این کرم می تواند در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر باشد.

خواص کرم شب و روز لاکچری کوین در کنار هم

با توجه به اینکه کرم شب و روز لاکچری کوین هرکدام خواص خاص خودشان را دارند اما استفاده متوالی این دو کرم درکنار سرم luxury coin باعث از بین رفتن لک و تیرگی صورت میشود.استفاده از این دو کرم موجب سف شدن پوست صورت و رفع چروک و افتادگی صورت میشود.جوش صورت و وجود منافذ باز روی پوست میتواند بسیار ازار دهنده باشد. شما با مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین به طور کلی این مشکل را درمان می کنید.

ترکیبات این محصول

گلیسرین

گلیسیرین خیلی شبیه عوامل مرطوب کننده طبیعی پوست است؛ چون رطوبت محیط را جذب پوست می کند در واقع گلیسیرین قدرت حفاظتی پوست را بالا می برد تا بتواند مواد شیمیایی مضر را دفع کند و در عوض میزان بیشتری آب در خود نگه دارد و در نتیجه پوست کمتر خشک می شود.

ویتامین E

ویتامین E یکی از ویتامین های محلول در چربی است که همچون ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و اثر شیمیایی مخربی که به بافتهای بدن لطمه میزند را از بین میبرد.

اسید استیاریک

خواصی که این ماده دارد آن را به یک ماده پاک کننده طبیعی تبدیل می کند. این ترکیب می تواند به از بین بردن سبوم (چربی های منافذ پوستی)، آلودگی و باکتری های اضافی پوست، مو همچنین یک ترکیب نرم کننده محسوب می شود

مشخصات و ویژگی های کرم پودر لاکچری

کرم پودر لاکچری کوین برای پوشش دهی انواع ضایعات پوستی نظیر جوش، کک و مک تیرگی و منافذ صورت بهترین عملکرد را دارد. همچنین دارای بافت کاملا سبکی دارد و استفاده از آن موجب نرم، مخملی یکنواخت و لطیف شدن پوست می شود.این کرم پودر حاوی SPF 25 درصد است و خانم ها می توانند از آن به عنوان یک ضد آفتاب مناسب نیز استفاده کنند. همچنین حاوی ویتامین E نیز است و جهت حفظ رطوبت و لطافت پوست عملکرد کاملا ایده آل و قابل قبولی دارد. این کرم پودر در ترکیبات خود کانسیلر نیز دارد و به همین دلیل جهت پوشش لک و تیرگی های صورت و حتی دیگر نقاط بدن بسیار موثر است

قیمت کرم پودر لاکچری کویین تقریباً بالااست و تقریبا در دسته گران ترین برند های لوازم آرایشی محسوب می شود.اما به دلیل کیفیت ایده آل، به جرات می توان گفت که ارزش صرف هزینه و خرید را دارد.البته ناگفته نماند که در حال حاضر فرمولاسیون و مواد اولیه این محصول از کشور فرانسه وارد ایران شده و در مناطق آزاد تولید و روانه بازار می شود. روی جعبه این دسته از محصولات عنوان made in AFZ درج می شود و در مقایسه با محصولات اصل فرانسه تقریباً قیمت مناسب تری دارند. بنابراین خانم های عزیز باید در حین خرید کرم پودر لاکچری کوین به این نکته توجه داشته باشند زیرا برخی از فروشندگان متاسفانه محصول تولید داخل را با عنوان محصول اصل فرانسه به مشتری عرضه می کنند . البته همانطور که گفتیم تشخیص محصول اصل فرانسه و محصول تولید مناطق آزاد ایران چندان فرآیند پیچیده ای ندارد و فقط باید در حین خرید به روی بسته بندی آن توجه کرد.

کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی

برای تشخیص کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی مهم ترین نکته کیفیت این محصول است.کرم پودر اصل به خوبی جذب پوست میشود و پوست را نرم و یکدست می کند اما کرم پودر تقلبی روی پوست می ماسد و موجب خشکی و چربی روی پوست می شود.کرم پودر اصل بافت یکدستی دارد و روی پوست احساس ناهمواری نمی کنید.بسته بندی این محصول شیک و با کیفیت است و از مواد مقاوم و مرغوب ساخته شده است و نوشته های روی آن به صورت برجسته حک شده اند و به راحتی پاک نمی شوند.کرم پودر اصلی دارای بارکد و کد محصول است.قیمت این محصول مشخص است و اگر محصولی با قیمت بسیار کمتر بود حتما محصول تقلبی و بی کیفیت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد " مشخصات و خواص کرم لاکچری کوین مخصوص روز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با " مشخصات و خواص کرم لاکچری کوین مخصوص روز"، کلیک کنید.