سقف مقاومتی طلا شکسته شد/ قیمت جدید طلا 18 خرداد 1403

به گزارش خبرگزاری اتاق زندگانی، قیمت طلا با افزایشی عجیب، به 2 هزار و 378 دلار رسید.

بررسی ها نشان می دهد که طلا طی 5 روز کاری اول هفته در بازار جهانی رشد 51 دلاری را تجربه کرده است.

با این حال، میزان افزایش قیمت طلا در طول یک هفته گذشته 50 دلار و در طول یک ماه گذشته 60 دلار بوده است.

سقف مقاومتی طلا شکسته شد/ قیمت جدید طلا 18 خرداد 1403

براساس گزارش رویترز، پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان تر کرده و تمایل برای آن را بالاتر می برد.

تاجران در حال حاضر منتظر اطلاعات نرخ حقوق بگیران بخش غیر کشاورزی آمریکا هستند که قرار است امروز منتشر شود. انتظار می رود رشد اشتغال در آمریکا کمتر از متوسط 185 هزار شغلی باشد که اقتصاددان ها پیش بینی کرده بودند.

بدین ترتیب فدرال رزرو آمریکا قانع می شود با توجه به توقف روند صعودی تورم در حدود 3 درصد، نرخ بهره را به زودی پایین بیاورد. ضعف بازار اشتغال به معنای افزایش قیمت طلاست.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آن را بالا می برد.

انتظار می رود قیمت طلا علیرغم کاهش تقاضای فیزیکی به یک رکورد جدید در سال جاری میلادی برسد.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سقف مقاومتی طلا شکسته شد/ قیمت جدید طلا 18 خرداد 1403" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سقف مقاومتی طلا شکسته شد/ قیمت جدید طلا 18 خرداد 1403"، کلیک کنید.