رییسی: 8400 کارخانه و کارگاه نیمه راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند

در جمع مردم سمنان؛

رییسی: 8400 کارخانه و کارگاه نیمه راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند

رییس جمهور در جمع مردم استان سمنان گفت: دشمن نمی خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم؛ اما اتفاق افتاد؛ دشمن می خواست کارخانه های ما دچار رکود و تعطیلی شود؛ اما در سراسر کشور 8400 کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اتاق زندگانی؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی؛ رییس جمهور در جمع مردم استان سمنان اظهار کرد: دشمن نمی خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم؛ اما اتفاق افتاد؛ دشمن می خواست کارخانه های ما دچار رکود و تعطیلی شود؛ اما در سراسر کشور 8400 کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت.

وی افزود: دشمن نمی خواست؛ ما رونق کشاورزی داشته باشیم. دشمن نمی خواهد ما تولیدکننده باشیم و تلاش دارد ما همیشه واردکننده باشیم

رییس جمهور گفت: سال نخست دولت ما 4/5 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کردیم؛ سال دوم 7/5 میلیون تن و سال گذشته 11/5 میلیون تن.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییسی: 8400 کارخانه و کارگاه نیمه راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییسی: 8400 کارخانه و کارگاه نیمه راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند"، کلیک کنید.