بسته های تشویقی برای ترویج ازدواج و افزایش جمعیت ارایه شده است – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

بسته های تشویقی برای ترویج ازدواج و افزایش جمعیت ارایه شده است - خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اتاق زندگانی، سعیده همتی شامگاه یکشنبه در خاتمه روز نخست همایش جمعیت و جوانی با حضور مردم دامغان در سالن منوچهری دامغانی بیان کرد: این دست همایش ها در راستای ارایه راهکارهای علمی برای افزایش جمعیت افزایش آگاهی مردم نسبت به فرزندآوری برگزار می شود.

وی افزود: برای افزایش جمعیت افزایش آگاهی مردم نسبت به فرزندآوری و توجه به جوانی جمعیت و تبلیغ و ترویج فرزندآوری اقدامات تبیینی در دستور کار قرار دارد که برگزاری این دست همایش ها از آن جمله است.

دبیر ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سمنان بیان کرد: در استان برای افزایش جوانی جمعیت و فرزندآوری بسته های تشویقی در بخش تسهیلات و اهدای زمین به جمعیت هدف اقدامات خوبی انجام شده است.

همتی با بیان اینکه برای افزایش جمعیت افزایش آگاهی مردم نسبت به فرزندآوری و توجه به جوانی بسته های حمایتی ارایه شده است، گفت: این بسته ها به فرمانداری های هشت گانه استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه ارایه راهکارهای کاهش فاصله ازدواج و فرزند آوری از جمله دیگر اقداماتی است که در اجرایی می شود، افزود: برای رسیدن به نرخ 2.5 درصد رشد جمعیت و موالید نیاز به افزایش زادآوری در استان سمنان داریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بسته های تشویقی برای ترویج ازدواج و افزایش جمعیت ارایه شده است – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بسته های تشویقی برای ترویج ازدواج و افزایش جمعیت ارایه شده است – خبرگزاری اتاق زندگانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.